Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

onsdag 2 december 2009


Hur hamnade jag här!! Svaret är enkelt! Allt utom att plugga är aktuellt i denna stund. Lägenheten ser ut som faan och jag har haft kroniskt ont i huvudet i flera dager och får det så fort jag öppnar mina anteckningar! Men imorgon är det över. Och jag hoppas att det fortsätter vara över så att jag slipper en omtenta! Efter detta är jag ledig tills på tisdag då vi börjar med anatomi! Det ska bli riktigt kul, då får man göra något som känns meningsfullt! Måste säga att det att läsa till ett yrke och att faktiskt bli något sen är riktigt kul. Jag kommer bli en strålande sjuksköterska när jag är färdig! Jag ska gå runt i mina slappa sjukhuskläder, vara oförskämt snygg för min ålder och ha ihop det med både mac dreamy och steamy på en och samma gång!! Livet blir en fest. Och om 10 år kommer jag ha dendär snygga killen, det fina huset vid vattnet och evig lycka! Ja så kommer det bli.

1 kommentar:

HMB sa...

DU ÄR SÅ BRA TOVE. jag dör. Din blogg är toppen.

PUSS

Bloggarkiv

Bloggintresserade