Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

söndag 6 december 2009


Att festa på en fredag är det ultimata. Då kan du vara seg och äcklig på lördagen, för att sedan vara pigg och go på söndagen. Vilket gör helgen extra lång. Igår lördag var en riktig segdag. Pizza med Hannah och hennes kusin på dagen och sedan god gräddig pasta och godis på kvällen. Perfekt.
Men idag söndag började jag dagen med en lång promenad i skogen. Kom hem åt nyttig gröt och ska faktiskt börja läsa lite på min anatomi och cellen nu. Sedan ska jag spinna och ikväll baka kaka i goda vänners lag. Andra advent till ära. Så jag måste säga att det att festa en fredag är det ultimata, helgen blir extar lång då ;)

1 kommentar:

Faagermannnn sa...

då tar vi festen på fredagen nästa gång jag kommer!! :) Ha en mysig söndag smulan. Puss

Bloggarkiv

Bloggintresserade