Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

lördag 19 december 2009



Idag är det en väldigt vacker lördag i Västerås. Det är skitkallt ute, men frostigt på träden och riktigt vackert. Igår hade vi mysig filmkväll hos en Frida i min klass. Vi såg en jävla dålig tortyr film. Helt onödigt att utsätta sitt svaga hjärta för sådan skit!
Idag inväntas en bunt tjejer, vi ska läsa på om celler och nerver i mitt "kök". Kul lördagsunderhållning.... I övrigt tycker jag det är väldigt tråkigt att jag inte kommer träffa någon under jul och nyår. Kommer ju knappt se Contan och Kajsa heller eftersom de kommer ha jullov när jag är i Oslo. Men jag har blivit lovad Cornelias lägenhet, så där ska jag mysa riktigt med massa gott te och studier hela lovet.
Fort kommer det gå, och snart börjar termin två av mina totala sex.

I övrigt är min flummiga bror i Australien och vägrar höra av sig. Nackskott på han för att han får mig att bli så orolig. Min älskade bror.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Bloggintresserade