Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

fredag 11 december 2009

Jag bara undrar hur det kommer gå för mig som student! Det är inte det att jag inte tror att jag klarar det. Det är mer det att jag tror jag kommer åldras 10 år extra om jag håller på i den här takten. När det är mycket i skolan blir jag stressad. Och när jag blir stressad så sover jag as kasst. Och ska det nu fortsätta såhär i tre år, så kommer jag inte se ut när jag är färdig här! För som jag har fattat det så är min utbildningen ganska hård hela tiden!
Jag tror jag vaknade typ fyra fem gånger inatt av att jag låg och tänkte på termer och massa konstiga ord på latin. Men det är lite bra för jag kom på ord då som jag inte ens visste att jag snappat upp.
Kille 20 och jag kom under moget övervägande fram till att vi ska sluta ses. Vi är förbaskat olika, och hade vi fortsatt hade det nog mest bidragit till konflikt tror jag. Tove = vegetarian och vänsterpartist, kille 20 sportgalen, allt annat än vänstervriden, stor köttkonsument och faktiskt bara 20. Inte för att ålder spelar roll, men ibland gör det faktiskt det lite. Men mys ger mersmak så jag får leta vidare på marknaden!
I övrigt åker jag till Uppsala om några timmar. Det ska bli skitkul. Kul att se något nytt och kul att festa med folk man inte träffar så ofta från klassen. Jag tror det kan bli hur bra som helst.
Ska hoppa in i duschen nu sen ska jag hem till en kompis och dricka kaffe.....

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Bloggintresserade