Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

torsdag 17 december 2009

Väldigt svårt att gör sig fin för en utekväll när man är pmsig. Inget blir bra och man känner sig svullen och allmänt oattraktiv. Men jag gör så gott jag kan. Lagar bakad potatis lax och god sås till mina kommande gäster. Vi ska äta gott och dricka lite rött. Sedan ska vi dansa oss ner till Pluto och kvällens aktivitet.
Jul blir inte som vanlig i år. Jag, min mor, min bror och min far har hyrt en liten stuga i de (vad jag tror) Värmländska fjällen. Det ska bli riktigt nice. Vi ska äta massa god mat och mysa i vår stuga med öppen brasa och bastu! Jag får även åka lite bräda, underbart. Slipper julstress vilket är gott. Till detta hör dock att jag missar juldagens galej. Det är faktiskt tråkigt, alltid kul att träffa alla de man aldrig ser som kommer hem. Men även gott för man slipper alla de pinsamheter som oftast brukar bli efterföljd av en juldag i Kristinehamn. Haha men det ska bli väldigt kul att höra om era!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Bloggintresserade