Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

lördag 12 december 2009

Norrlands nation i Uppsala, det är coolt. Uppsala är en väldigt fin stad. Så det blir nog ett jobb på akademiska sedan, eller Malmö då så klart. Just för den snygga skånskan.
Vi har dansat hela natten. Det stängde fyra. Fabulöst. Men ont i fötterna, ja tack..
Det desperata halv fyra jag måste få hem något gjorde att vi slutligen åkte hem.
Desperata ragg och folk som fiser äckliga äggisar på dansgolvet kontinuerligt det är det värsta jag vet. Tacka vet jag när man fick röka på krogen. Då slapp man den skiten.

4 kommentarer:

HMB sa...

uppsala är hett

Memmeth sa...

äggisar is not.

Kristina sa...

Inte bara för dena snygga skånskan hoppas jag.... puss

Anonym sa...

Nej såklart inte baby... du och jag kommer rocka fett på akuten i malmö =)

Bloggarkiv

Bloggintresserade