Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

måndag 28 december 2009

Igår natt åkte jag tillbaka till Oslo. Jag hoppade på bussen med mitt bokningsnr. Killen bakom ratten talade vänligen om för mig att min biljett redan använts. Jag fattade ingenting, han sa att problemet för de var att folk gav använda biljetter till varandra. Jag talade vänligen om att jag var i Säfsen igår och och åkte snowboard. Han sa att jag var tvungen att köpa en biljett till. Han frågade om jag hade någon rabatt! Jag sa student och han sa, ja då blir det 350 tack!! Jag mitt nöt hade bokat fel dag, fick därav betala nästan 500 för en enkel med äcklig buss till Oslo. Så jävla ovärt och inte alls vad jag har råd till i min hets att spara pengar!!
I övrigt går det bra. men inte blir det mycket anatomi av hehe

1 kommentar:

Emma sa...

Jag är inte förvånad, men tycker synd om dig ändå såklart! Tur att du får jobba ihop lite pengar nu då =)
PUSS

Bloggarkiv

Bloggintresserade