Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

tisdag 15 december 2009

Västerås i vinter skrud


Idag har det snöat riktigt mycket fin vacker snö. Då strålar även Västerås. Idag har vi spenderat hela dagen i skolan, ännu mer info som ska in i Toves slöa hjärna!
Fatta även att det snart är jul. om en vecka drygt, jag kan inte fatta. Ju äldre man blir desto fortare går åren.
Men jag ser fram emot en jul och ett nyår i arbetets tecken. Sedan blir det även fest i 63an på nyår. Kul kul kul..
Ne idag hade jag inget av vikt att rapportera. Jo just, Kajsa! på torsdag ska jag på Maskinen=) haha vilket drag. Skulle hålla mig till juldagen. Men en fest till kan vi klämma in. Då ska jag tänka på din och min lägenhet och alla mysiga stunder.

pyss pyss

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Bloggintresserade