Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

onsdag 9 december 2009


Tack vare Susanne kom jag på vad jag gjorde när jag fyllde 20. Jag hade ju nämligen den bästa dagen någonsin. Jag var ju nämligen i Thailand med Hanna, Sussi, Annika och Cornelia. Till råga på det var vi ute och snorklade hela dagen. Något som resulterade i småpanik först, tack var väldigt strömt vatten och skit mycket fisk som simmade på mig. Men efter hand blev det helt fantastiskt. Det var där jag blev av med min fiskfobi.
I övrigt bodde vi i massa härliga bungalovs, åt massa god mat och härjade friskt på full moon partys!! Helt jävla fantastiskt. Saknar den resan väldigt mycket. Skit att man inte hade digitalkamera då. Tänk vad mycket härliga kort man kunde ha tagit. Och som man kunde ha tittat på med jämna mellanrum. Dåligt av Susanne som fortfarande inte hittat sina Thailands rullar. FYYY.

Kommer ni ihåg något kul från den resan skriv det till mig. Ni vet ju att mitt minne är as kasst!

1 kommentar:

Limpy sa...

Aha! Det är så man blir av med sin fiskfobi. Måste testa.

Bloggarkiv

Bloggintresserade