Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

torsdag 3 december 2009

Insåg när jag kom hem att jag blandat ihop massa tentaskit! Vilket gör mig jävligt förbannad. Samtidigt kommer det inte som en nyhet. Detta är ett beteende som jag haft med mig sedan urminnes tider. Ständigt ett återkommande problem under min skolgång. Jag lämnar provet med ett högmod och en självklarhet, att fan va bra det gick. Tills jag inser mitt misstag och ilskan sätter in!.
Men nu är skiten över och det är huvudsaken, får ta tag i det efter jul igen! Då har jag troligen återhämtat otroliga krafter efter jul och nyår i Oslo. Med massa fest, jobb och rea shopping=).
Men nu är det helg och det är skönt! Helgen ska spenderas med en tentafest imorgon. Film och mat ikväll och kanske lite spel på lördag. Sen nästa helg ska vi till Uppsala och kolla in det nattliga livet. Det ska bli väldigt kul. Där är det fest kan jag tänka med alla alla studenter.

I övrigt kan jag meddela er som inte vet. (Alla utom Hanna och Emma) att jag numer lider av något kallat åldersnoja. Som en jävla vagel i ögat ligger det och gnager. Har alltid varit så positivt inställd till att bli äldre. Man blir ju bara bättre med åren, som jag så troget predikat till alla som vill lyssna. Men nu växer paniken för var dag, inget blir ju heller bättre av att jag fyller hela 27 i mars. Inte heller att jag bara umgås med folk mellan 20 och 22 nu. Det stör mig att livet går så fort. Att det är så mycket man vill göra och att man snart ska vara vuxen. Jag är ju nästan 30 när jag lämnar Västerås. Helt sjukt är det. Samtidigt som jag vet att livet absolut inte är slut då och att en helt ny värld kommer öppna sig. Jag vet allt detta men det spelar liksom ingen roll just nu.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Bloggintresserade