Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

tisdag 8 december 2009

Emma hade en mysig dröm inatt tycker jag!!! Jag hade en hemsk. Hade massa larver i ett sår på kroppen. Det rent av rann ut!! Så jävla äckligt, jag vaknade vid tre helt dyngsur. Kunde inte somna om, så jag satte på lite te och tittade på ett program om muslimer på ettan. Lite nattlig bildning!!
Har en riktigt tuff utbildning i skolan nu, vilket inbringar ytterligare panik. Nu är det nöta som gäller, nöta som är tråkigt tycker jag. Men detta är iallafall relevant kunskap, så det är kul.
Ska iväg på spinning nu, så jävla osugen. Men jag tror att det gör gott mot trötthet och mörker. Sen ska jag på tårtkalas till en tjej i klassen. Lilltjejen fyller 20 år idag.. Vad gjorde jag när jag fyllde 20? Kommer faktiskt inte ihåg.

1 kommentar:

Emma sa...

men fyyyy fan va äckligt! men du gjorde helt rätt som medicinerade larverna med te och nattlig kunskap.
Utbildning är tufft, men konstigt nog klarar man det ändå, det kommer gå så fort så vips står du klar sjuksköterska!
Pyss

Bloggarkiv

Bloggintresserade