Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

måndag 30 november 2009

Nu är det bara i morgon och onsdag kvar. Sen på torsdag är det stora tenta dagen. Och banne mig om jag inte klarar den. Orkar inte ha en tenta som ligger och släpar. Tror inte att min dåliga studienerv klarar det!! I övrigt är jag ganska slut efter helgen ska meddelas. Det tar på krafterna att hålla igång ett litet party djur som Emma. Jag har världens finaste bild på min fina vän Emma. Men jag vet att hon skulle döda mig och aldrig mer uttala mitt namn om den någonsin visades för offentligheten. Men Emma du fyller snart 30 hahah och då får jag göra vad jag vill.

1 kommentar:

Anonym sa...

moahahaha jag skulle inte tro det du!! Dem bilderna visas offentligt ÖVER MIN DÖDA KROPP! haha jag skrattar ihjäl mig när jag tänker på dom. Och du, du är inte så jävla långt från 30 du heller....!!! ;)

Bloggarkiv

Bloggintresserade