Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

tisdag 3 november 2009

Såg en till snygg kille i skolan idag=) nu har jag sett tre av 15.000. Nu kanske ni tycker att jag tjatar mycket om killar i min blogg. Men till saken hör att det faktiskt är en viktig del i allas våra liv. Till saken hör även att jag faktiskt hade förväntningar om att det fullkomligt skulle krylla av blivande män, eller tillfälliga älskare på högskola/universitet.
Men det gör det inte, i alla fall inta i Västerås. Så därför är jag lite arg och lite bitter över min livssituation. Extra bitter över att även denna kille är 20. Var är alla snygga killar över 25? Jag bara undrar. Ta mig inte heller för ytlig nu, i begreppet (snygg kille) menar jag inte att jag behöver en Brad Pitt. Snälla, charmiga och roliga killar står även det högt i rang!!

Men ska man vara on the market, gäller det även att jag håller styr på min egen kropp och på den dragningskraft den ständigt utsätts för. Därför ska jag gå och lyfta skrot nu. Efter det ska jag basta med inpackning, för att få det där fantastiskt glasiga, fylliga håret, sånt som de har på reklamen ni vet!

Kvällen avslutas sedan med paltkoma i soffan framför true blood

2 kommentarer:

Fägmän sa...

jag ska hjälpa dig att spana när jag kommer till dig. Du ska se att vi hittar ett kap till dig med!

Anonym sa...

20 aringar, der ar sa fina. haaha. jag vantar pa dagen du slar till, da kan vi bilda en grupp pa facebook:
for alla som alskar lammkott men vagar inte sta for det ;)

i Paris ska du fa se snygga killar, jsut wait baby.

Bloggarkiv

Bloggintresserade