Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

måndag 23 november 2009


På väg tillbaka till Västerås nu!! Jag använder mig av bussens internet! Helt fantastiskt, bussresan går så mycket fortare då och jag slipper hoppa runt i sätet av rastlöshetens panik. Helgen hemma har varit å så stilla. Fortfarande lite halvseg efter någon typ av förkylning, så vilan hemma har gjort mig gott. Igår var jag och mor på ikea hela dagen. Fick köpt en massa bra. Väldigt tacksamt att åka dit med mor, eftersom man då får väldigt mycket=) Så tack för det... Sen har jag köpt ny mobil.. Första mobilen som är låst. Så härmed är jag 3 abonent.. Till lycka för mig eftersom många av mina godingar har detsamma och jag då kan ringa gratis till er!! Så nu blir det telefonkontakt..
Ok hade inget vettigt att skriva... så vi hörs puss och kram

Bloggarkiv

Bloggintresserade