Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

måndag 9 november 2009

Börjar bli väldigt förbannad över att jag inte kan sova på nätterna. Tar lång tid att somna, sedan vaknar jag alltid mellan tre och sex, ligger vaken någon timma. Somnar om en timma innan klockan ringer och är så jävla trött!
Att inte sova är ärligt plågsamt...
Min slutsats till vad detta kan bero på är kanske inre stress. Stress som jag inte känner rent konkret, men som nog ligger och gnager.
Stress=helt jävla onödigt

3 kommentarer:

Emma sa...

då kan ju du o wille kanske gråta ut hos varandra för han lider av exakt samma sak. Jag rekommenderar: Valeriana naturläkemedel på apoteket. Ta sissodär 4-5 st en stund innan du lägger dig. Det är "milt rogivande" och jag tycker det hjälper..du vet det var dom jag tog i france för att kunna sova bland gråsuggor! =)

Tove sa...

Emma det var alkohol du använde som sömnmedel i france. Förnekelse är en synd...

Emma sa...

hahahaha, kan vi säga att det var en blandning? ;)
om inte annat, funkar ett glas rödvin bra också, så köp en bag in box o ta ett glas innan du lägger dig. OJ va du sover!

Bloggarkiv

Bloggintresserade