Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

fredag 27 november 2009

Trött är jag och ska strax sova... gott gott... i övrigt same old.. inget mer kille 20 på min blogg, han har hittat hit. Ungdomen idag googlar folk de träffar. Och googlar man mig kommer min blogg fram. Så slut på det. Händer det något smaskigt tar vi det personligen hädanefter!
Imorgon kommer EMMA mys ska vi ha. Bio redan bokad imorgon. Hon ville ju så gärna se moon eller va den heter, så då e de bara att pallra sig med. Ska sitta och åma mig högt och jävligt med alla super jobbiga fjortisar. Vi pratade om fenomenet tidigare idag, och till min fasa kom jag ihåg hur jag själv satt och grinade riktigt störigt högt och länge till titanic. Så jag tänker inte dömma. Allt har sin tid i livet. Fjortisar måste få leva ut sina liv till fullo, utan att sådana som vi stör oss!!

1 kommentar:

Memmeth sa...

nu ska du inte vara sån! med tanke på 20 åringar....kan väl jag få tråna lite på bio...medan du ligger i verkligheten! Du kommer nog njuta en sväng du med ska du se. Om inte, har du ju sett den och behöver aldrig mer se den sen! :)
See you soon!

Bloggarkiv

Bloggintresserade