Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

tisdag 10 november 2009

Nu har jag än en gång möblerat om i min lilla lilla lägenhet. Vet inte riktigt hur jag ska ha det så det blir bäst! Måste ju utnyttja alla ytor till dess fullo. Vaknade sex imorse, kunde inte sova. Satte på In Flames och tog en timmes promenad runt svarta tysta Västerås. Det var riktigt behagligt faktiskt och väldigt längesedan det inträffade. Efter det avnjöt jag en god frukost och en varm dusch. Sen la jag mig igen och sov någon timma. Efter det har jag torkat golv och städat. Nu är kl 12 och jag ska äta lite för att sedan gå till skolan på ett seminarium. Sen ska jag packa lilla lilla parisväskan och träna. Så Toves dag idag, den kallar jag aktiv. Hallelulia!
(Igår var jag hemma hos snygg kille 20. Ärligt han är från blekinge med, så han har en sådär fantastisk dialekt. Till detta hör även att han är över en och nittio lång, har fantastiskt stora fina händer och ett väldigt fint ansikte. Kroppen sen ja herre gud. Ni ser ju vart detta bär hän hahaha en liten toyboy. Problemet är att mitt eget självförtroende hamnar någonstans i lilltån och att jag inte kan förmå det att komma upp igen. Det är för evigt förlorat. Att sedan vara naken med något som detta. Det vet jag faan inte om jag klarar.) Så så är det, men första mötet flöt på galant, och jag tror nog att ett till lurar bakom hörnet. Om jag överlever. Fortsättning följer.......

1 kommentar:

Kristina sa...

Tove du är garanterat snällare, snyggare, coolare och bättre än ho nom och med det sagt kan han ändå vara perfekt. Inte ska du ha dåligt självförtroende. Ha det underbart i Paris med Hanna, jag är så avundsjuk! Puss

Bloggarkiv

Bloggintresserade