Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

söndag 8 november 2009

Gott folk. Jag är tillbaka i verkligheten igen. Ännu en helg med mina fyra musketör-vänner är slut. Och som alltid bjuder detta på många skratt och goa kramar. Jag älskar mina sälentjejer. Jag är så himla glad över att jag lämnade Oslo vintern 04/05 för en hysteriskt galen säsong. Sälen is the shit.
Nu är jag hemma i min lägenhet. Resväskan slängdes ut över golvet, och genast har min lägenhet omvandlats till en krigszon. Att lämna en socka på golvet är som att släppa en bomb på mina 29 kvadrat. Det är sjukt hur fort det faktiskt blir stökigt i min lägenhet.
Sen kan jag även konstatera att klockan är nio och att jag ligger i min säng. Efter inlägget här ska jag sova. Jag skulle ha gått hem till han som är 20. Men dagens form skulle vara katastrofal att blanda med vältränad kille 20. Så nu ligger jag istället i min ensamhet och min misär och ska sova. För imorgon är det måndag och sen är det onsdag, vilket leder till torsdag... och galen helg i paris med min galna bästa vän Hanna

1 kommentar:

Hanna sa...

mera detaljer om han som ar 20?!!!vad ar detta?!!!;)

Bloggarkiv

Bloggintresserade