Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

söndag 1 november 2009

Söndag idag. Inte bakis, väldigt skönt.
Såg inte ut som en dyngbagge överhuvudtaget i fredags. Men jag hade kul ändå! Vad gjorde ni andra?
Idag ska jag snart ta promenad med mr K. Vänskapspromenad. Sen ska jag på Spinning och sen ska jag äta mat och ha ett true blood maraton. Dåligt med sex i andra säsongen, lite besviken över det. Men det är ganska bra ändå!!
Igår gjorde jag inget vettigt alls. Gick upp vid halv 7 för att sedan gå till Hannah. Jag brukar ju inte bli dålig jag..Ett endantag igår, hoppas inte det upprepas.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är avundsjuk. jag ligger och väntar på onlinepizza. fab. man betalar via nätet och får pizzan dirkt till dörren. genialt.

trevlig promenad du,ms TT

kram/helen

Bloggarkiv

Bloggintresserade