Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

torsdag 19 november 2009

Lång dag i skola, några timmar hemma med skitböcker = jag helt slut. Hatar tråkiga böcker why ohh why ska man behöva läsa sida upp och sida ner med dravel? Till råga på allt är böckerna på medicinsk, konkret engelska. Jag bara pallar inte!! Jag bara pallar inte mer idag iaf. Imorgon tänker jag nämligen gå till biblioteket för några timmars intensivt studerande. Sedan ska troligtvis hem en tur under helgen, eller nästa vecka. Måste uppdatera min hylla med kursliteratur som jag vägrar betala dyra pengar för. I övrigt same old. Träffar kille 20 fortfarande. Det är trevligt och jag skrattar mig halvt fördärvad varje gång. Och det att man kan skratta ihop och åt varandra, de e de som är grejen.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Bloggintresserade