Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

lördag 31 oktober 2009

Fick ett sms igår från tjejen på myrorna, Skönt. På måndag ska jag krama henne och verkligen be om ursäkt.

Hade en mr K här inatt... men inget hände, så ni får inget smask. Vi var på efterfest hos han, jag och några till.. Och vid sju flyttades den hit till mig. Han och jag. Men som sagt, med han vill jag bara vara kompis. Han är snäll och jag tror han kan vara rolig med. Och han har en väldigt fin kropp! men ack så hjälper inte det. Så så smaskigt är mitt nattliga liv hahaha.
I övrigt mår jag skit idag, ska snart hem till Hannah på svull afton och lite true blood... det är nog vad jag klarar av idag tror jag.

Idag tappade jag även ofantligt mycket hår! säkert stress och dålig kost. Så på måndag är det jag som köper blutsaft och b12 vitamin för resten av mitt studiebidrag!

Njut kvällen mitt fina folk pusspussochkramar

1 kommentar:

Emma sa...

men vad är felet nuda?! Är han kortare än dig???
Kul att du fick nattligt sällskap iaf, och jag är säker på att han hade hoppats på lite smaskens!
Jag längtar till vår helg, hoppas den blir lite galen med! Puss honey

Bloggintresserade