Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

onsdag 7 oktober 2009

Konstnär Tove Veronika Zadik



Borde plugga just nu, har väldigt mycket som jag borde läsa. Vi började ny kurs i måndags. Vårdvetenskapens grunder heter den, 15 poäng ska vi läsa på nio veckor. Typ 15 olika böcker som vi ska "läsa". Men gick på ännu en kurs i studieteknik idag, så jag hoppas att jag får till det.

Sen så har jag gjort konst idag. T torso av Tove Zadik heter den. Ett vackert stycke konst om jag får säga det själv. Så detta mästerverk pryder nu min vägg i "sovrummet". Riktigt nöjd. Sen färjade vi håret på Hannah, och så åt vi mos och fiskpinnar. Delikat afton. Om 30 min börjar Grace, så hur det blir med läsandet idag, ja det får vi se.

I övrigt händer det inte mycket.. tränar lite igen och det är typ det. Skönt även att vara själv i lägenheten igen. Jag gillart!!!.

2 kommentarer:

Emma sa...

ÅÅÅ jag tror bestämt att det där är nåt vi måste göra när jag hälsar på dig också! Du kan aldrig få för många av T torso det ser jag de!! Underbart tova. PUSS

HMB sa...

länge leve brösten!

Bloggintresserade