Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

måndag 26 oktober 2009

Idag är det ännu en härlig måndag. Jag har varit i skolan hela dagen. En intensiv dag. Så nu ska jag bara vara hemma och mysa med mig själv ikväll. Bokade spinning, men jag tänker faktiskt inte gå. Jag tänker ta en lång dusch. Sen ska jag läsa ett häfte om döden, kul va och titta på tv. Vädret ute idag tillåter just det, och det är faktiskt lite ovant att det blivit mörkt så fort nu. Lite olust med vintertid ändå. Inte konstigt att folk faktiskt går lite i ide på vintern.
Ser väldigt mycket fram emot Göteborg och Paris. Ska bli gott att hänga lite med alla kära. Hanna jag längtar så till tidsfördriv med dig i underbara höstiga Paris.

2 kommentarer:

HMB sa...

duktiga tove du förtjänar en hemmasjälvkväll

Hanna sa...

det ska bli sa harligt min van. just nu har vi sa himla fint host vader, hoppas det haller i sog. Ska vi strosa langs Seine, dricka Cappuccinos och mysa.
Hang in there!
Love you the most!

Bloggintresserade