Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

onsdag 21 oktober 2009




Tänkte att jag skulle ha detta om sisådär tio år. Då är jag 36 och det känns som en rimlig ålder att ha köpt hus, skaffat en snygg karl och köpt en häst!
Om jag mot förmodan inte skulle ha uppnått mina mål. Sparka mig i röven och säg åt mig att det är dax att jag skärper mig och skaffar ett "riktigt" liv.

Självklart har jag även en fodervärd då som tar hand om min häst. Det är ju inte så att jag inte kommer resa otroligt mycket. För det kommer jag. Jag, min snygga man och våra två söta choklad barn;) Och min nanny såklart!

3 kommentarer:

Faagermannnn sa...

Jag tycker du ska ha en "manny" istället...när du tröttnar på din sjukt snygga karl kanske "mannyn" kan fylla sin funktion...förutom barnpassning då förstås!!

Hanna sa...

Choklad barn med Brad? Han har ju sa det racker...haha. Ingen idé att skaffa, bara att anvanda hans :)
du ar go du!!!

Tove sa...

Brd symboliserar bara den snygga mannen... och barn ska jag ju adoptera.. eller så skaffar jag en riktigt snygg mörk karl!!

Bloggintresserade