Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

torsdag 29 oktober 2009

Min gratäng står i ugnen, jag är svinhungrig. Idag har jag spenderat hela dagen i skolan. Vi skriver ett arbete om genus och kulturmöten i vården, och i detta ska även samer vävas in. Det är intressant. Iaf ni när vi börjar komma igång. Till detta hör en 30 minuter lång redovisning som ska hållas på tisdag. ATT jag hatar muntlig redovisning. Röd och jävlig blir jag, och ur min mun kommer bara tyst mummel.
Ikväll ska jag även hem till Hannah och fixa på min dyngbagge kostym som jag ska bära imorgon. I will look so nice.

Sen har tydligen en utbytes student hoppat från stora balkongen i mitt hus inatt. Vet inte vem, men fruktansvärt. Självmord ska inte behöva hända. Folk som mår dåligt ska fångas upp i tid.

3 kommentarer:

HMB sa...

Du kommer bli världens finaste dyngbagge. Jag kräver fotodokumentation såklart!

Emma sa...

men gud va hemskt!!! Fruktansvärt ledsamt.

Och slutligen, jag vill också se dig som dyngbagge.
puss

Tove sa...

hahaha efter dagens symaraton inser jag att det inte alls kommer se ut som en dyngbagge

Bloggintresserade