Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

onsdag 21 oktober 2009

Drömde om han som är 18 inatt!! HAHA, sjukt, men han e ju bara för söt. Hade därav ingen lust att gå upp.
Men nu är kl lite över 10 och jag sitter här. OK nu bloggar hon kanske lite väl mycket tycker ni. Men jag letar efter den perfekta balansen. Och när jag hittat den kommer jag blogga helt lagom mycket.
På agendan idag står studieteknik kl 13.15- sen ska jag gå på core bosu laga massa olika mat och säkert titta på Grace ikväll.
nu ska jag vända på min frukostomelett.

3 kommentarer:

HMB sa...

nej det tycker VI inte alls.
och 18åringar är bra.
tror jag, kanske så länge de stannar där i drömmarna.

Tove sa...

Jag stannar där Helen jag lovar. Men på fyllan..... det är då det kan gå illa. Ska därför hålla mig nykter när jag vet att han kan finnas i närheten. Bra och mogen taktik från hon som snart fyller 27

Anonym sa...

aasch, om jag kan 20 sa kan du 18, come on babe, just do it !!
men vem ar det? har inte hort nat om denna yngling?
puss!!
lammkôtt smakar gôtt

Bloggintresserade