Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

fredag 30 oktober 2009

Jag är bortgjord. Och jag har betett mig så jävla illa.
Till info. Igår var jag och typ 6 andra på stan och gjorde en del ärenden. En av tjejerna som var med, har inte varit det så mycket förut. Till saken är att jag och några råkade glömma henne på myrorna. Något som bara inte sker. Hon skulle med idag men ska inte längre. Jag mitt pucko frågade varför, eftersom jag inte hade i tanken att gårdagen såg ut som den gjort. Nu har jag skickat sms och ringt massa gånger, men hon vill inte svara. Jag förstår det men jag vill så gärna tala med henne och be om ursäkt, krama henne och säga att jag tycker hon verkar vara en kanontjej som jag faktiskt gärna vill hänga med. Men hon vill inte prata med mig, så jag kan inte förklara mig. Så jag befinner mig i en jävla dum situation nu... Så jävla dum, skäms över mitt dråpliga beteende

4 kommentarer:

Emma sa...

glöm inte att det var 4 tjejer till som glömde henne?? Men jag förstår dilemmat. Lägg en liten söt lapp i hennes brevinkast, nappar hon inte efter alla dina försök så får det väl vara. Men jag kan förstå också att det gör ont att bli bortglömd.
Lycka till du dyngbaggen. <3

Hanna sa...

wow, vilken grej. jag kan iafalla intyga om att du ar varldens basta basta van man kan ha. ma inte daligt. du forsoker atgarda situationen, finns inte sa mycket mer du kan gora!!
alskar dig du ar faktiskt bast, och jag tycker det ar underbart att du bloggar sa mycket nufortiden.
Love!!

VI BAKOM RIDÅN sa...

Hoppsan!

men du är ju världen finaste tove, du får hugga tag i henne när du ser henne och förklara grejen!


/helen
detta är föresten länken till ett nytt projekt vi driver med, gå gärna in och kolla vad det är! KRMA

Tove sa...

Tack för det. Det värmde... hoppas ni får en fin kväll alla fina vänner ni är det bästa jag vet..

helen kul grej ska försöka komma med ett litet bidrag någongång.

trevlig helg till er alla imorgon kommer bilder... love ya

Bloggintresserade