Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

söndag 25 oktober 2009

Helgen kort resumé. Fredag Bad Taste och kåren. Riktigt dragen och riktigt kul. Men jag gav upp vid ett och vinglade hem på min cykel, med korgen full av stöldgods i form av äpplen. Varför cyklade jag hem. Jo för det fanns inga snygga killar. Är det så som singel att man inte kan ha lika kul om det inte finns ögongodis. Personligen är jag så ytlig att det faktiskt spelar roll. Fan så tragiskt, men klart är att killar gör livet betydligt mer intressant.
På lördag morgon tog jag tåget till Stockholm. Hade en fantastiska dag med mina fantastiska föräldrar. VI fikade, åt lunch, var på Mandelagala på Stockholms konserthus och avslutade dagen med god tapas på Barcelona. Kajsa jag såg mer än 10 kändisar. På Barcelona var det fyra kända skådespelare samtidigt. Och Mandelas söner var hedersgäster på galan. Helt klart fantastisk dag.
Nu är det söndag söndag med vintertid. Finns ingen återvändo... nu härdar vi ut i denna mörka årstid och vi håller modet uppe. För snart kommer våren och knopparna slår ut igen!'

Den 22 dec kommer jag till Oslo. Ska jobba där jul och nyår. Ska bli skitkul. Men jag är ledig på nyår! Vad gör jag då? Hade hoppats på att jobba för att slippa tänka på det!!!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade