Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

måndag 15 mars 2010

VÅR

Fantastiskt härligt med sol varenda morgon när man vaknar. Det bidrar med mycket härlig extra energi...
I helgen har jag druckit en aningens med vin. Och ätit fantastiskt god mat på Å. Mådde riktigt illa på natten och trodde nästan att jag blivit matförgiftad. Men det bidde inget mer, skönt att slippa kaskadspyor. Tycker det är riktigt olustigt att spy.
Ny kurs, ny vecka och tenta nästa fredag. Good life, happy life. Till helgen tänkte jag att jag skulle ta mig hem till Kristinehamn en tur. Vill umgås lite med bror. Men tänkte även att min käre mor skulle hjälpa mig lite med läkemedelsberäkning. Lite längd vill hon säkert också följa med på om jag bjuder på fika!!
Men det jag ser mest fram emot i vår är besöket av Hanna och valborg med henne..Lets do it like when we were 14!!!!!! Eller kanske inte. Klart att det var fruktansvärt kul. Men odrägligare och mer fulla ungar fick man leta efter.

1 kommentar:

Cornelia sa...

du behöver inte leta länge..här har du en!=) puss

Bloggintresserade