Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

fredag 26 mars 2010

Pannkaka inte våffla!
Kända sovrynkan. Plus sneda fransar. Tar längre tid för rynkan att försvinna ju äldre man blir!!
Svarta klumpen i mitten, vårens första fluga!


Har tenta imorgon. Jag har två tentor imorgon! Men jag pluggar bara mindre och mindre för varje gång! Lite skoltrött månne. Ska faktiskt bli riktigt skönt att gå ut på praktik! Och riktigt spännande. Ska vara på en stroke avdelning i KÖPING. The place to beeee!!! Nej men det ska bli kul. Jag tänker utsätta mig för så mycket blod, slem och kroppssekret jag bara kan. I förhoppning om att bota min fobi. Min stora svimmningsbenägna blodskräck.

I övrigt bidde det som sagt pannkaka till middag. Jag har hoppat som en galen på friskispass och sovit en lur! Jag har även spenderat 4 timmar i skolan med slöplugg.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade