Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

söndag 28 mars 2010

Godmorgon sommartid. Vad är det tänkt att klockan ska vara? Fram en timme eller bak? Ganska oväsentligt egentligen. Igår drack jag ett glas vin på Å med några tjejer i min klass. Det tog mig två timmar och var inte speciellt gott heller! När de drog vidare vid elva knatade jag hem! Vi bestämde även att det ska åkas cross och fyrhjuling idag! Det ska bli riktigt jävla kul. Kille till kompis kompis som tydligen äger sådant!! Men nu ska jag faktiskt ge mig på det femtioelfteförsöketattstäda! Bilder på mina eskapader läggs upp senare under dagen vid överlevnad!

1 kommentar:

Emma sa...

Fram tyvärr nu får vi sova mindre...men å andra sidan sover ju du inte så mycket ;)
Ha det så roligt på fyrhjulingen!
Puss

Bloggintresserade