Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

söndag 7 mars 2010


Helgen med Cornelia har varit fantastisk. Underbart med lite egentid. Det var inte igår vi hade en helg bara vi! När jag och Cornelia umgås försvinner det alltid ofantligt med pengar. Mat och dryck!!! Det är det som gäller. Men det är såklart värt tomt konto när man haft så trevligt.
Å är en bar som ligger här i Västerås. Vi spenderade en trevlig kväll där igår, mycket dricka blev det. Sen blev det lite mos i taxin hem. En väldigt dålig ovana som jag har jobbat bort från nu! Fredagen var vi på en restaurang som heter tabasco. Där åt vi god tapas, drack drinkar och gott vitt vin.
Men nu har min snuppa åkt. Så nu ska jag återgå till det fantastiska livet som student. Havregrynsgröt står på menyn för resterande mars.


(Lägg märke till kvinnan i bakgrunden.)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Men...var ni i Dublin? Med tanke pa flickans kladsel ;)
Who's the hot guy in the pic?

Tove sa...

HAha ja du Hanna. Man skulle kunna tro de. Och den snygga killen är Filip i min klass. Han är snäll och ihop med en väldigt snäll Madelene i min klass!!

Kommer det en snygg kille i min väg som är min, kommer jag så poängtera =)

Bloggintresserade