Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

söndag 28 mars 2010

Jag har tråkigt. Segare söndag var längesedan. Eftersom alla tentor är klara finns det lixom inga måsten idag!!! Inte hört om dagen på cross än. De berörda var ute igår och mår kanske inte riktigt lika bra som jag idag!
Helen sa igår att hon gillade sin egentid! Jag vill detsamma. jag gör det i lagom dos. Men en hel dag.. Vad gör man? Tror jag behöver skaffa mig en hobby. Pyssla lite är ju bra för både kropp och själ! Men då måste jag ju komma på vad jag ska pyssla med. Det är inte lika lätt! Funderar på om jag ska inhandla en longboard nu i vår. Skulle känna mig som en cool tjej om jag kunde lära mig att bemästra det! Plus att jag får i mig massa nyttigt syre. Men för att stilla min stress idag får det nog bli ett stycke friskispass.
Borde kanske baka något! Det är ju väldigt populärt, men är det så jävla kul?!

2 kommentarer:

Cornelia sa...

BIB = baka is boring!

HMB sa...

Longboard stavas inte sådär. Det stavas såhär: d-ö-d-e-n.

Bloggintresserade