Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

fredag 1 januari 2010

Välkommen 2010. Detta är mitt år. Detta är året när så mycket kul kommer ske. Det började bra med trevlig fest igår. Vi var hemma hos gänget i 63an på Frogner. Riktigt kul, med god mat och riktigt gott sällskap. Vi dansade och snackade och drack massa vin. Helt plötsligt blev klockan sex och det var dax att åka hem. Jag var nära att sova där men tack vare Martina kom jag hem. De e fan så drygt att vakna upp bakis och jävlig och inte vara hemma.
Idag skulle jag ha jobbat, men jag slappoch väldigt glad blev jag för det. Så nu sitter jag i Cornelias soffa och myser med fransk film och skum-tomtar.
På söndag lämnar jag Oslo. Men till sommaren kommer jag lätt tillbaka. De e kul här. Riktigt kul.
I övrigt 2010 hade jag tänkt att jag skulle skaffa mig ett "riktigt" förhållande. Jag tror det är dax nu! Det ser så kul ut. Jag vill också vara ett par. Ett par på fest. Ett par på söndagar. Och ett par som tar mysiga promenader i kylan och som är sådär söta mot varandra hela tiden. De ska jag skaffa mig. De e mitt mål. Eller jag tror det, men då ska han vara jävligt bra. Han ska vara snygg, trevlig, snäll, rolig, lättsam, snyggt klädd, social, lång, ha stora händer, älska att resa, älska att åka skidor/bräda, gärna komma från norr, men framförallt behandla mig med stor respekt.
Eftersom jag själv är perfekt menar jag. Ser ju nu att det kanske låter lite patetiskt, men man ska alltid sikta högt!
Sedan ska jag träna som faan i vår. Jag har saknat det nu och det ska bli riktigt kul att börja. Tittade på kort från thailand och studenten igår. Ok att man inte är vad man en gång var. Men det skulle vara kul att närma sig det igen. Så jag satsar på beach 2010, och jag ska satsa riktigt hårt ;)

Tog massa fina kort igår men äger ingen kamerasladd så det får bli nästa gång.

1 kommentar:

Memmeth sa...

Det där lät som en kontaktannons. Så jag röstar för att du går med i typ matchmake.com =)
Du är värd det bästa smulan!

Bloggintresserade