Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

fredag 29 januari 2010











Alltså Östersund ÄR en fantastiska stad och jag borde faktiskt vara där... Det har ju allt det jag älskar...Underbara backar, underbar snö, underbart folk och massa härlig fest. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det förutom att jag haft skitkul.. Norra Sverige är verkligen vackert.
Och Östersund är en riktigt fin liten stad. jag undrar jag hur mitt liv hade sett ut nu om jag faktiskt låtit bli att klanta till mig två gånger och börjat där. Livet är allt bra jävla lustigt ibland. Det tar konstiga vägar kan jag tycka.
Jag trivs ju här med. Men det som gör det mest är mina fina vänner som bor i Västerås med mig.
Men jag är ändå sugen på att försöka ta mig dit nästa termin. Att ha riktig vinter med massa bräda, längd, skidor, skridskor och bergsturer skulle vara trevligt. På äldre dagar har jag blivit en riktig naturjunkie.
Så vi får helt enkelt se vart ödet och framtiden tar mig.

I övrigt klarade jag anatomitentan.. Vilket är så jävla gott, riktigt stolt över mig själv.. Så bra jobbat till mig.
Men ny kurs nu och veckans nöje har fått mig att halka efter, så min helg är klar...

Inga kommentarer:

Bloggintresserade