Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

torsdag 14 januari 2010

Ok Imorgon har jag tenta. Jag hoppas att det ska gå bra. Men jag pluggar lixom inte så mycket. Jag tänker typ att äh jag kan det. Och de saker jag inte kan. De tänker jag att nej dedär de kommer säkert inte på provet.
Vi körde soppa/lite plugg hos mig just. Men jag tror alla känner som jag. Vi orkar lixom inte mer. Så ikväll ska jag träna, efter det ska jag titta på någon bra film och bara slappna av.
Sen är det en vecka kvar till Vemdalen, det ska bli sjukt kul. Längtar mycket. Ska bli kul att se Karin, och hennes lilla liv i Östersund. Tycker det är bra av mig att jag hinner komma upp dit före hon avslutar sina studier. Så det är vad jag har att se fram emot. Sen blir det en liten födelsedags fest på lördag och det ska med bli kul.. Hoppas jag får min blekning tills dess. Man vill ju stråla va.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade