Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

tisdag 12 januari 2010

Idag är jag i stort behov av blutsaft. Jag är matt som en död. Sov länge gick en kort promenad med Annsi i min klass. Fick avbryta promenaden för jag var så svag så jag knappt orkade lyfta benen. Somnade på soffan efter jag ätit. Nu har jag tränat och är helt slut. Mina armar är skittunga och jag orkar knappt skriva.

Så nu ska jag kräla till ICA. Där ska jag köpa Blutsaft och granatäpple och en anananas med;)
Nej det ska jag inte. Jag ska visst gå till Hannah nu och försöka läsa lite tentaskit!!

1 kommentar:

Memmeth sa...

okej, jag har virusinfektion i hals och mun, cornelia är sjuk och du är svagare än svagast. Jag tror det är ett tecken på att vi alla måste ses samtidigt snart så vi kan tanka nya krafter från varandra....=)
Min blutsaft har inte kickat in som den brukar....gaaaah

Bloggintresserade