Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

söndag 10 januari 2010











Jag ska ta med mitt egengjorda kortspel med allehanda anatomiska frågor och ta en härlig vinterpromenad med Annsi. Sedan ska jag cykla åt helvete hårt på spinningen. När jag har gjort det ska jag ta en lång dusch, manikyrera, pedykurera mig och slutligen gosa framför en bra film.


Himla tråkigt att jag inte kan komma till Malmö i veckan. Hade varit himla fint att spendera veckan med fina flickor. Men jag har TENTA va. Så det går inte!!

Sedan ska Hanna till Oslo veckan jag åker till Vemdalen. Det är med typiskt. Varför ska allt komma på samma gång? Jag bara undrar. Men då har jag ju extra anledning att komma till Paris igen till våren. Eller så kanske hon kan följa med till London.

1 kommentar:

Hanna sa...

Nar aker du till London lovely?

Bloggintresserade