Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

söndag 31 januari 2010

Jag vill också vara bra på musik, jag vill veta en massa så som ni coola musikmänniskor. Men det gör jag inte. Jag snor och tar musik från alla er mina coola vänner. Sen vill jag kunna måla sådär sjukt snyggt, så som vissa kan. Sen vill jag kunna sjunga fint och spela massa coola instrument!! Men fan jag kan inget. Det hopplösa estetiska fallet Tove Zadik. Jag måste komma på en sak som jag är bra på. Man får ju ständigt den frågan! I slutändan när man pratar med en intressant människa kommer alltid.... vad lyssnar du på? öhhh säger jag då och smyger iväg!! Eller vad gör du på fritiden??? öhhh vad är tanken att jag ska svara på det för att själv verka intressant!!? Förslag någon?

1 kommentar:

Emma sa...

för det första, du är cool! Genom att bara vara du. Och när nån frågar dig vad du gör på fritiden, kan du svara allt från: "neeej men jag tränar längdåkning va.." till "jag pluggar till en såndär cool superduktig sjuksköterska, så jag har inte tid med fritid!"

Enkelt va?

Bloggintresserade