Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

torsdag 21 januari 2010


Idag har jag massor med borden. Ett av mina borden som jag faktiskt utför just i denna stund är att tvätta! I övrigt borde jag städa, packa, träna, laga mat och vika min tvätt. Men idag är det inte mycket som sker. Jag har legat och kollat på Svt play mest hela dagen. Förutom några timmar i skolan. På tablån stod Landet brunsås P3 guldgala, som förövrigt var fantastisk och lite uppdrag granskning. Just för den goda sakens skull. Jag har även ätit godis, godis på tom mage. Vilket resulterade i ett abnormt illamående och huvudvärk.

Men imorgon gott folk då tar jag mig till bromma för att seda flyga norr över till Östersund och Vemdalen.
Ska bli kul att se Östresund, hade ju ändå länge planer på att flytta dit. Så får se nu om jag begick mitt livs misstag!

2 kommentarer:

Emma sa...

Ha det så himla roligt nu bejbi!
Och slarva inte! ;)
Love

Limpy sa...

"Östersööööööööööönder..."

Bloggintresserade