Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

tisdag 5 januari 2010










































Igår kom jag hem till min lägenhet. Det var helt underbart. Inte att Oslo inte var kul men jag har ju knappt hunnit andas denna jul. Allt har gått i ett och jag har flängt fram och tillbaka som en jojo. Därav blev jag lite förkyld när jag kom hem. Jag har ont i huvudet och känner mig aningens risig. Vilket inte alls är bra när monstertenta väntas nästa vecka. Men jag ger mig idag att bara vara. Jag håller på att städa lite nu. Men kommer inte bli ordning här förens jag kommer till IKEA. Måste köpa höga sängben så jag kan hiva in massa skit under sängen. Nu har jag ju all typ av vinterutrustning här med som måste förvaras. Måste även köpa någon form av hylla att ha i köket. Men när det är inhandlat blir det topp. Min lägenhet är allt bra fin den!! Idag kom även mina ugglor på posten. Så de har jag nu klistrat upp på väggen. De bidde så fint!

Jag älskar ju vintern va. Men jag tycker det är lite väl kallt. Det är helt ok om jag får gå runt i mina termos hela dagarna, men i skolan känns det sådär. Och övrigt så är det skitkallt i skolan jämt.
Vi hade en lektion idag. Men förutom oss var det knappt en själ. Och inget cafe öppet så att man kan få sin dagliga kopp te/kaffe. Fusk att nästan alla är lediga fortfarande.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade