Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

onsdag 16 september 2009

Tvätta dagen

Just i denna stund har jag min första tvättid. Väldigt spännande (not) men oj så behövligt. Lite hitec system i mitt hus så förra veckan när jag trodde jag hade tid, hade jag det inte. Vilket har lett till att min tvätthög har blivit monstruöst stor. Har nästan varit så illa att jag inte längre kunde komma in på toaletten.

Sen har jag fixat dundermedocin idag, så snart är jag frisk som en nötkärna igen ;) Och Hanna aldrig mer samma misstag det lovar jag dyrt och heligt! Och bryter jag det någonsin igen får du slå mig riktigt hårt på näsan.

Vad mer.. jo ska träna idag igen, sen måste jag nog dubbla blutsaftdosen. Jag är trött HELA TIDEN, Som på gymnasiet när jag somnade med boken i sängen halv åtta på kvällarna. Då pappa fick be mina vänner att ringa dagen efter, eftersom jag hade tagit kvällen. Haha kul liv ;)

Plugga ska jag göra med. Pedagokik och lärande. Kul hörru!!!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade