Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

söndag 20 september 2009

Sontag

Vaknade nio idag. Lite lätt huvudvärk efter gårdagens party, out in västerås city! It rocks eller gör det? Jo då det kan nog det, det tror jag.
Vi var på pluto igår. Ganska dåligt med folk! Men jag och Hannah dansade oss svettiga.. Spanade lite på det lilla utbud som fanns. Sen gick vi till Mcdonalds. Somnade själv och lycklig i MIN lägenhet. Jag trivs riktigt bra med att bo själv. Riktigt gott...
Sen bokade jag även en biljett till Hanna i Paris. Så den 12 nov Flyger jag dit på en liten blixt visit..Hoppas det går bra baby, och att du inte hade planer. Kostade bara 300. Va 300. Det är billigaset hittills. OK det är med ryanair! Men för 300 åker jag med dem.
Ska plugga idag.. Det ska jag. sen ska jag träna. Det ska jag med och nu ska jag laga grönsaker i ugn. Nyttig bakismat är det senaste.
Ska bli kul att komma hem nästa helg! För jag längtar efter alla fina.

1 kommentar:

Emma sa...

sushi är den bästa bakismaten ever:) men grönsaker i ugn funkar nog de me!
Skulle vara kul att gå ut med er nästa helg men nu är jag ju inte född 83 så det kan ja ju glömmöö.
Puss o kram

Bloggintresserade