Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

måndag 14 september 2009







Oki utmaningen att lista tre saker som man aldrig skulle sätta på sig. Den vill jag med vara med i.
Så även om ingen har utmanat mig så tänker jag med göra det. Så det så.....

Först buffalo.. hade aldrig några och blir det någonsin mode igen flyttar jag till månen.

Stringbikini. Ok att tjejen på bilden har en rumpa att dö för. Men att någon vill förstöra en fin rumpa med string är för mig riktigt svårt att förstå!

Skinnbyxor.. va vad är det med det. Finns finare och det finns riktigt fula.. men för det första kan det ju inte vara skönt. Och absolut inte bra för ph-värdet i underlivet!

3 kommentarer:

Emma sa...

hahaha dom svarta buffaloskorna....my oh my. Jag glömmer aldrig mina, det var inte buffalos, men OJ va cool man var i dom skorna. Svårslaget!

Cornelia sa...

tove! skinnbyxan ær det hetaste du kan ha i høst! høstens modefluga..så skaffa dig ett par..jag ska bara slimma till min bena lite sen kommer jag att ha ett par..gærna med nån stickad trøja till! pøsss

HMB sa...

jag tänte också på skinnbyxan! men jag kom på att det är fan hett ju. inte på mina valsar till ben men på dig tove tror jag det skulle vara skitsnyggt.

men ph-värdet i underlivet, sant det, du talar som en sann sjuksköterska!

PUSS

Bloggintresserade