Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

måndag 7 september 2009


Alltså jag DÖÖÖÖR, och jag vill aldrig mer visa mig i skolan...
Vi fick tio ord i måndags, som vi skulle göra ett spex av.. vi hade ingen lust med det. Men vi var tvungna.
Så vi fixade lite idag.. som ni kan se på bilden, så ser det väldigt bra ut! Men sen skulle vi göra en liten dans till detta. vi övade inte på den. Vi tänkte att alla nog var lite oseriösa. Men VAD FEL vi hade. Alla hade gjort ett kanon jobb.. Och jag har aldrig velat sjunka genom golvet som då.
kan inte sluta sitta här själv och panikskratta.... kan inte sluta.
Det är svårt för er att känna vad jag känner. Det är megapanik nervöst skratt. och stor tung ångest. Jag tror sjuksköterskorna kommer skämmas över oss in i oändligheten!
Och jag kommer bli skrattad åt så länge jag läser i Västerås

3 kommentarer:

Emma sa...

Heja dig!!!

HELEN sa...

HA HA HA
JAG ÄLSKAR DIG TOVE! otroligt snyggt!

Cornelia sa...

hahahah snyggo! ser bra ut det där! krammm

Bloggintresserade