Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

torsdag 10 september 2009

det som kallas liv

Just i denna stund så fixar min vackra vän Helen min profil. Oerhört tacksam över att ha en fin vän som du. Hon är min estetiska ängel. Min lägenhet hade inte alls varit vad den nu är utan hennes vackra konst! I love it.. im your biggest fan.

Jag gick till friskis och svettis idag och betalade för ett medlemskap. Jag längtar till måndag. Då ska jag träna. Träna för första gången sedan sista spinningen med min vackra vän Helen ;)
Det ska bli så skönt att jag nog tror att jag kanske tjuvstartar imorgon redan.
Vi ska även ha våran första sittning imorgon. Kan ju vara skönt att komma dit med en något plattare mage.
Sen på lördag är det olympiadfinal. Då ni. lägger upp bilder efter.. men jag tror det kommer bli galet kul.. hoppas vi vinner och kan gottgöra vårat senaste nakenfiasko.
Skolan går bra.. är inte där så mycket och har inte riktigt börjat med mina egna studier. Ser fortfarande en dag utan skola, som en ledig dag. Men Tove det är det INTE. Det är meningen att du ska läsa. Men det ska jag. På måndag börjar mitt nya coola liv som riktig student!

Nästa helg kommer Emma och Helen hit. Jag längtar efter er så mycket. Behöver er här, delvis som lite avslappnande meditation. Det tar på krafterna att skaffa nya kompisar. Man är yber,supersocial ständigt! Jag lovar. Jag är så sjukt trött hela tiden. Men på söndag får jag min blutsaft. Det kommer bli en del av min räddning tror jag. För på söndag kommer min mamma och pappa hit. Då ska jag bjuda dom på underbar lunch. Mina älskade föräldrar.

1 kommentar:

Memmeth sa...

Du menar att när vi kommer ska du lägga dig på soffan o sova i 24h? Neeeeeej skulle inte tro det sörru! Då ska vi ut och vara ännnnu mer supersociala och dricka drinkar och mingla! Yeeey! And GOOD job Helen med din nya design. Love to you baby.

Bloggintresserade