Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

måndag 19 april 2010


Vulkanmolnet kommer troligtvis försena min longboard premiär med veckor! Skit säger jag.

Fått svar från Ösund. Blir nog lite styr att flytta dit. Lite kurser som jag måste läsa med de i första klass och så! Är det värt det? Eller orkar jag vara kvar två år till i Vås. Hmmm nja svarar jag på det!

Ledig från praktiken idag, Lite seg och kanske liten början på förkylning känner jag av. Sen har jag insett att min hemtenta måste vara klar på måndag. Vilket gör att jag ligger lite illa till. Så istället för att mysa med film idag, borde jag kanske ägna tid åt att tänka i omvårdnads tankar!

Eftermiddagen har spenderats på min käre vän Annsos terrass. Jag vill me ha en sådan. Där kommer jag nog spendera stora delen av maj tror jag. Gott att det är vanlig skola då. Vilket betyder massa ledig tid!!

Sen fyller min fine far 60 om några veckor! Vad köper man då? Någon som vet??

Inga kommentarer:

Bloggintresserade