Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

fredag 23 april 2010

Jag tar mig en tur till Kristinehamn idag. Ska åka om en timma typ. Jag ska skriva hemtenta, ta långa promenader, äta god mat och umgås mycket med min familj.
Jag var nyss hemma tänker ni. Ja det stämmer säger jag. Men nu behövs jag, så då åker jag igen så gärna. Sedan är det en bonus att Cornelia kommer hem samtidigt. Då hinner man krama om henne lite och prata en del strunt. Samma med Fagerman. Men det är en självklarhet vid hemkonst.

Jag köpte lite godis som jag ska äta på bussen, den påsen är nästan slut. Min godispåse är alltid 93 % brun. Chokladbrun. Till saken hör att jag mår illa nu, jag gillar inte lösgodis. Har på äldre dagar tappat sötsug. Jag är mer chips. Men jag köpte godis och nu mår jag illa.

1 kommentar:

Memmeth sa...

Jag är fan exakt likadan. Jag kan bli sugen på lösgodis men blir bara illamående. Mer sug på chips o annat onyttigt skit. Imorrn ska vi gå stjärten av oss. Hell yeah!

Bloggintresserade