Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

onsdag 7 april 2010

Påsken är över. Hade en mysig natt hemma hos familjen Zadik. Det blev så smidigt att jag fick gratis åka både dit och tillbaka. Idag jobbade jag och ska så göra i fyra veckor till. Idag när jag trött ramlade in i min ingång, såg jag till min förtjusning att min kära vän Hanna skickat mig en fin present, i form av en grön väldigt söt plånbok. Me like presenter. Allra mest oväntade.

Min dator är ett jävla CP, måste köpa ny. Ska köpa en mac... Ser fram emot det. När nu det blir av, de kostar ju en del de där.

Stressutslag har jag fått med på bringan.. Det kliar och ser för jävligt ut. Jag skyller på stress. Det funkar jämt.

2 kommentarer:

HMB sa...

JAG MED! STressutslag! VA FAN!

Anonym sa...

Hahaha ja men kom igen... hur kommer vi se ut sen då när livet blir stressigt på riktigt!!

Bloggintresserade