Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

torsdag 15 april 2010

Jag längtar tills den 27 april. Då är praktiken slut! Självklart är det kul med praktik. Men man hinner ju inte slappa så som man kan vid vanliga kurser. Det är ju gött att va student. men det upplever man ju inte nu! Ska exempelvis jobba i helgen! I helgen är det stor grillfest i strålande sol. Missar det. Tråkigt. Men väldigt bra för min ekonomi då. Klippte mig idag. Det kostade 1400. Köpte longboard igår. Den kostade 1500. Det blir 2900. Massa pengar bort från mitt sinande konto. jag är så jävla kass på att vara student. Helt värdelös.
Det bådar ju inte heller gott att jag ska bli sjuksköterska så småningom med skit kass lön. Läkarkillar sökes pronto. Känner ni någon så lämna gott omdöme.

1 kommentar:

Emma sa...

jag skulle gärna vilja ha en bild på dig PÅ din longboard! Ser fram emot en lektion eller två ;)

Bloggintresserade